WEBTEKSTEN
Bedrijven, instellingen en organisaties zijn vaak bereid behoorlijk de portemonnee te trekken als het gaat om het creëren van een website. Het wordt gezien als het ultieme visitekaartje van een bedrijf. Het moet smoelen en zijn voorzien van de modernste snufjes. En dan op het laatst: “O ja, we moeten ook nog tekst hebben…”
Terwijl het juist de inhoud is die blijft hangen en telkens wordt aangepast en vernieuwd. Schakel daarom op tijd een specialist als de Lettertovenaar in. Voordat er ook maar één letter aan het scherm wordt toevertrouwd, staan we samen eerst even stil bij het doel van de website. Wil je meer omzet of gaat het vooral om informatieverstrekking? Dat bepaalt de wijze waarop de teksten worden aangevlogen. Maar nog belangrijker: denk niet na over wat jij wilt VERTELLEN, maar over wat de bezoeker wil LEZEN.
Terwijl het juist de inhoud is die blijft hangen en telkens wordt aangepast en vernieuwd. Schakel daarom op tijd een specialist als de Lettertovenaar in. Voordat er ook maar één letter aan het scherm wordt toevertrouwd, staan we samen eerst even stil bij het doel van de website. Wil je meer omzet of gaat het vooral om informatieverstrekking? Dat bepaalt de wijze waarop de teksten worden aangevlogen. Maar nog belangrijker: denk niet na over wat jij wilt VERTELLEN, maar over wat de bezoeker wil LEZEN.
Daarna is het tijd om met de inhoud aan de slag te gaan. Jij praat honderduit over jouw bedrijf, passie, diensten en producten. En de Lettertovenaar vertaalt het vervolgens in vlotte, goed leesbare en inhoudelijke teksten.